torsdag 2 juli 2015

En paus!

3 juli och kanske årets varmaste dag!
Jag har precis bakat dagens kakor och rabarberpajen står i ugnen. Nu blir det frukost i trädgården själv, resten av familjen sover ännu, till och med hunden sprang upp och la sig igen.:)

Öppettider denna vecka:

Idag fredag 3 juli 11-15 och imorgon lördag 4 juli 11-15
Hjärtligt välkomna!
Sen stänger vi resten av juli och öppnar åter i slutet av augusti.




I år kommer jag ta semester ihop med övriga familjen, förra och förrförra hade jag två-tre veckor i augusti och innan det har jag inte tagit någon ordentlig semester utan lite dagar emellan butiken. Det är så mycket pyssel utanför öppettiderna när man driver en sån här verksamhet.

Så i år ska jag ha en riktig semester, minst 4 veckor kanske att jag lyckas med 5. :) Vi ska också på inköp, nya saker ska tillverkas och butiken ska göras iordning. Vi öppnar åter vecka 35, i slutet av augusti, vilken dag har vi inte bestämt ännu så det återkommer jag om i augusti.

Önska er en riktigt skön sommar nu när värmen äntligen har kommit!

Kram
Eva

Inga kommentarer: