måndag 22 juli 2013

Sista veckan!

Den här veckan har vi öppet som vanligt, sen stänger vi och öppnar åter den 21 augusti. 

Jag ska för första gången sen jag öppnade unna mig lite sammanhållande semesterledigt, känner att jag behöver det. 
I två veckor ska jag bara lata mig, umgås med familj och vänner och ägna mig åt vår eftersatta trädgård. Ett Växthus är äntligen beställt, jag ritade in det på skissen över trädgården jag gjorde första sommaren vi bodde här för 12 år sedan!!! Så ingen kan säga att det är ett förhastat beslut. :) 
Sista veckan innan öppning igen är det inköp, ordningställande av lite höstigare butik och tillverkning på schemat.






Några inspirerande växthusbilder från min inspirationsmapp.

Bilder från det kommande växthusbygget kommer för den resan ska ni förstås få följa!

Den här veckan har vi alltså öppet: Onsdag, torsdag, fredag 14-18 och lördag 11-15.

 Sen är det semester även för mig!! 

Kram
Eva




Inga kommentarer: