onsdag 12 juni 2013

Spännande nu!!

OJ, oj, oj vad spännande det är nu! För er som  inte läst tidigare inlägg så har min mobilkatt gått till final i Aftonbladets/Härligt hemmas tävling "sy ett mobilfodral" och imorgon klockan 11 avgörs vem som vinner den lyxiga symaskinen. Den som då har flest som tryckt gilla på sin tävlingsbild vinner.

 OM  jag vinner ska det så klart firas stooort, då blir det kalas på Hantverksgården på lördag och jag bjuder alla besökare på tårta och kaffe.

 Jag behöver verkligen varenda röst och som tack för hjälpen lottar jag ut min mobilkatt till någon av er som röstar på mitt bidrag och även gillar Hantverksgården på facebook oavsett om jag vinner eller ej! Har du ingen mobil och hellre vill ha ett presentkort för 200 kronor på något i butiken istället så får du det förstås.

Du röstar genom att klicka på länken och gilla min tävlingsbild!

 Här är länken: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=575518325804607&set=a.575518149137958.1073741830.533621826660924&type=3&theater

Dela gärna länken med vänner och be dem också rösta....


Vem är det som pekar tass på katten?


Jo det är vår lilla hund Lemon som hjälper Matte att hålla tassarna! :)


En maskot i fickan!!

Katten finns inte att köpa i butiken. Jag har bara tillverkat en som mitt bidrag till tävlingen och inget jag egentligen tänkt sälja. Flera har tyckt att jag ska sy upp och sälja. Kanske att alla som röstar kan få beställa om ni vill, någon ville ha en hund och det kan jag fixa också isåfall. Måste hitta ett bra blixtlås först bara....Återkommer om detta!


STORT TACK alla som röstar och delar och hejar på!!!!
Håll alla tassar och tummar nu!!

Kram
Eva

1 kommentar:

Ann Kåge sa...

Vilken fin butik du har och vilka härliga produkter i textil du skapar. Hoppas du vann tävlingen. Hittade din blogg lite sent idag men tittar snart in igen.
Kram Ann