tisdag 8 januari 2013

Back in business!

Så var det dags att börja jobba igen. Har införskaffat en ny dator, den gamla var 10 år gammal och la av efter nyår så nu för vi se om jag kan lära mig den här nya, totalt oteknisk som jag är....
 Idag blir det tråkigt pappersarbete och lugnt eftersom jag forfarande inte är riktigt kry efter några dagars feber och halsinfektion, Ska även försöka göra ett schema över året med alla aktiviteter som sker så vi kan lägga ut det på hemsidan.  I år öppnar vi påskbutiken den 16 mars och jag blev så triggad att hitta på nya kakrecept tills dess efter att vi fick så mycket beröm för våra julkladdkakor. Julsmaker är så mycket enklare och tydligare. Vad är en påsksmak egentligen? Förutom ägg då. Tänker mig någon lätt och bärig smak, pastelligt och gult. Jag har lite ideèr på smaker men får göra som vanligt och prova mig fram. Kom gärna med smakförslag. :)


Hittade denna bild i min inspirationsmapp. Vill ha lite den här känslan till årets påskbutik.

Nu ska jag blogga oftare igen efter min vilopaus i mellandagarna!

På återseende!

Kram
Eva

Inga kommentarer: