onsdag 12 december 2012

100:nde inlägget med bildkavalkad!

 

Mitt 100:nde inlägg sen jag startade bloggen i april. Idag blir det en bildkavalkad på mycket från min egna tillverkade julkollektion för i år. En del har jag visat förut men då får ni se bilden igen. Alla produkter är alltså handgjorda och formgivna av mig. :)
Bilden ovan är på vadmalsjulfåglar.


Handtryckt kudde i en riktigt grov linne.


Tomtepar i linne med träskor.


Lyckoänglar i julfärger.


Lång tomte och Lucia.


Julänglar.


Rund, go tomte.


Isbjörnar i linne med mamelucker och sammetskappa.


Pepparkaksänglar.


Snöängel.


Skridskor i linne.


Flygande Pepparkaksängel.

 Nissor, Snöänglar och Lucior i linne.


Och så förstås Ledbergstomtar.

Fler figurer och andra saker ur den egna kollektionen finns i butiken.

Hälften av adventsluckorna öppnade idag.

Ha det gott!

Kram
Eva


1 kommentar:

Satu Pysselblogg ! sa...

Du gör så mycke fint, gillar särskilt dina runda o go tomtar!
Kram Satu