onsdag 22 augusti 2012

God kväll!


Här är några bilder från butiken.


Höstnyheterna har kommit fram och butiken har fått en uppfräshning.
Mer lite murriga och bruna/natur/varma färger.


Jag har tryckt ner små kvistar med äpplen i glasburkar och fyllt på med vatten. 
De ser nästan konserverade ut. Väldigt effektfullt och väldigt enkelt att göra.


Mer äppelkvistar får symbolisera sensommaren och att det går mot höst.


Nu vill vi mysa...
The Swedish fika. 
Fler av de fina espressokopparna har kommit.


Har tillverkat fler ulliga vita kuddarna och lite höstiga änglasystrar.

Visar fler bilder på mer jag tillverkat imorgon...

Trevlig kväll!
Eva

3 kommentarer:

Karin sa...

Kommer och köper en sådan där korg som du har äpplen i!

Marika sa...

Såå mysigt ! Nu MÅSTE jag ta mig i kragen och komma ned och titta och även visa upp min nya frilla :-)

Eva Ahlström sa...

Ja, visst är korgarna fina Karin. Får se om jag känner igen dig Marika... Ni är så välkomna!