torsdag 12 juli 2012

Mer handgjort

 
Som ni nog förstår vi det här laget så  jobbar jag helst i linne,
så här kommer mer handgjorda linnesaker...
Till marknaden hade jag även gjort lite värmekuddar med tryckt text.
Det var dem som gick bäst på marknaden. 
Jag använder dem i brödkorgen så håller sig brödet varmt
men de går förstås att använda på kroppen, varma eller ha liggande
i frysen för kyla till små brännskador eller blåmärken.

Linnehjärtan på metalltråd.
Finns i svart, vitt och oblekt linne.

                                                       


Och så smyckesänglar till halsband, armband och ringar...

Idag blir det långdag med betongkurs efter stängning.
Det är Marie som tillverkar det mesta av Hantverksgårdens
betongsaker som håller i kurserna och jag försöker hjälpa till
så gott jag kan...

MÅ GOTT
KRAM
Eva





Inga kommentarer: